Des de l’organització del concurs, un any més anunciem el llançament de la tercera edició del concurs “Va De Dades! Concurs Valencià d’Estadística per a la Ciència de Dades”.

L’activitat va dirigida a estudiants d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de la Comunitat Valenciana, i conclou en una fase nacional organitzada per la Sociedad Española de Estadística e Investigación Operativa, SEIO.

L’objectiu d’aquest concurs és promoure l’alfabetització estadística, proporcionant al professorat una oportunitat per a treballar de manera motivadora amb l’alumnat les competències digitals, la resolució de problemes, la cerca d’informació, la capacitat crítica i l’analítica de dades, en qualsevol disciplina científica, lingüística, artística o social, i fins i tot multidisciplinària.

La informació completa del concurs és publicada en la nostra web, https://vadedades.umh.es/ juntament amb notícies sobre les edicions anteriors i material d’ajuda per al professorat, a més del nostre contacte, , per si necessiteu qualsevol mena d’informació o ajuda addicional.

Quedem a la vostra disposició i estarem encantades d’atendre les vostres consultes i per descomptat, comptar amb la vostra participació. Podeu descarregar també el fullet del concurs des de la nostra pàgina d’Inici.

Molt atentament us saludem:

• Carmen Aguilera (Universitat Politècnica de València)
  • Carmen Martínez Blázquez (Universitat de València)
  • Asun Martínez Mayoral (Universidad Miguel Hernández de Elche)